HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

Buffetlicious!

Share This Page
HardwareZone.com on Facebook
Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools
Old 02-11-2010, 10:35 AM   #5551
High Supremacy Member
 
Missumuch's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 26,742
I'll do so on wed after my seminar@royal plaza again
Aunty Toons, u get to eat at Carousel again huh? me very envy leh ... get yr tubbleware & kop some bread & butter pudding for me leh...

Err, you serious? If yes, then really onz leh.
Like pump room, you 1 bit, i 1 bite. So cozy ...
@ Pump rm, Toons was very dissapointed for not being able to 你一口,我一口 with Ms Porkchop, ended up 你一口,我一口 with everybody ... hence tis time round all better dun join, haha...

hmm toons ..seems like ur liking is headed towards males.. so "cozy" ..
Wah seh ... this one serious wor. Can either of you clarify the basis behind this statement?
Wah, Shalome, yr vocab so powderful, me hv to check dictionary to understand wat u meant by "pedophilia"... b4 I can answer yr query ...

Actually, I am not in any position to answer yr qn leh, cos afterall, I'm not the victim ... Beta shd be the best person to clarify yr doubts ...

Toons, u cannot blame me for having the wrong conclusion abt u mah, cos u r afterall a very reserved person, unless u tell me, if not I dun understand u de, hehe...

Rmb wat did I say before gg to Pump rm? I said I wanna sit with Beta lor... But in the end wat happened? U cornered Beta to 1 side, kept him all by yrself leh ... so, can u blame me for failing to recognise tat u r actually a gigolo instead??
__________________
别想太多,会累。
别想要太多,有可能会失望。
Missumuch is online now  
Old 02-11-2010, 10:52 AM   #5552
Moderator
 
twtan14's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 56,737
Err, you serious? If yes, then really onz leh.

But this month got many buffet wor, try next month but remember still need to squeeze in The Melt's Sunday Brunch.
__________________

Click to join >> HWZ's Makan Session
twtan14 is offline  
Old 02-11-2010, 10:54 AM   #5553
Honorary Member
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 100,216
i wanna go to Jade!
__________________
Number 28 jiejie

贝他特爱斯特 Number 28 jiejie!

Beta_Tester is online now  
Old 02-11-2010, 10:54 AM   #5554
Moderator
 
twtan14's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 56,737
i wanna go to Jade!
Ikoi you going or not?
__________________

Click to join >> HWZ's Makan Session
twtan14 is offline  
Old 02-11-2010, 10:57 AM   #5555
High Supremacy Member
 
Missumuch's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 26,742
Wah... u all legs hands very fast leh ... so fast Dec's schedules finalising soon ...
__________________
别想太多,会累。
别想要太多,有可能会失望。
Missumuch is online now  
Old 02-11-2010, 11:00 AM   #5556
Moderator
 
twtan14's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 56,737
Wah... u all legs hands very fast leh ... so fast Dec's schedules finalising soon ...
Dec is peak period, need to act fast.
__________________

Click to join >> HWZ's Makan Session
twtan14 is offline  
Old 02-11-2010, 11:01 AM   #5557
Honorary Member
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 100,216
Ikoi you going or not?
nope.. after Kushi i take a break.
__________________
Number 28 jiejie

贝他特爱斯特 Number 28 jiejie!

Beta_Tester is online now  
Old 02-11-2010, 11:09 AM   #5558
High Supremacy Member
 
Missumuch's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 26,742
Dec is peak period, need to act fast.
haha ... u guys' tummies r forever in peak period mode ...

as for me, though me like dim sum buffets too but tink will give it a miss ... dun wanna pamper my mouth at the expense of my tummy ...
__________________
别想太多,会累。
别想要太多,有可能会失望。
Missumuch is online now  
Old 02-11-2010, 11:22 AM   #5559
High Supremacy Member
 
etteNNaej's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 35,431
earlier i did ask them.. then someone said jade need booking in advance.. and many have already gone there... which is pretty true. u have cravings ar? hehe...
like very long nv eat dim sum le leh... i won't ind going if someone's gonna organise
__________________
是时间的过错, 让我们只能错过...
[15.11.13] Ginger appeared
etteNNaej is offline  
Old 02-11-2010, 11:33 AM   #5560
Honorary Member
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 100,216
like very long nv eat dim sum le leh... i won't ind going if someone's gonna organise
can u organise ?
__________________
Number 28 jiejie

贝他特爱斯特 Number 28 jiejie!

Beta_Tester is online now  
Old 02-11-2010, 01:06 PM   #5561
Supremacy Member
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 8,889
Any decent buffet with 1 for 1 or decent discounts that are worth going now?

No the line please, eat until sian liao.
Erwinlow is offline  
Old 02-11-2010, 01:36 PM   #5562
Supremacy Member
 
samba fan's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 8,786
like very long nv eat dim sum le leh... i won't ind going if someone's gonna organise
red star or jade??
so far i never ate jade before..
would be keen to try...
the tim sum looks unique..
any idea how long is the waiting time to book??

Last edited by samba fan; 02-11-2010 at 01:43 PM..
samba fan is offline  
Old 02-11-2010, 01:37 PM   #5563
Supremacy Member
 
samba fan's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 8,786
nope.. after Kushi i take a break.
long break???
samba fan is offline  
Old 02-11-2010, 01:51 PM   #5564
Member
 
smallkoyok's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 187
is anyone going for this: iEAT Beef Appreciation II

good or not ah??
smallkoyok is offline  
Old 02-11-2010, 02:08 PM   #5565
Honorary Member
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 100,216
long break???
Yeah fat liao. no girls want.. so must diet.
__________________
Number 28 jiejie

贝他特爱斯特 Number 28 jiejie!

Beta_Tester is online now  
Closed Thread
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On