HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

NUS ppl lip lai

Like Tree1Likes
Share This Page
HardwareZone.com on Facebook
Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools
Old 07-07-2009, 10:23 PM   #25816
Arch-Supremacy Member
 
lapucelle's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 11,052
lapuelle is having his commencement now.
wah stop stalking me leh.


BTW...



I'M SO HAPPY WOOHOOOO!!!

haha got a super pleasant surprise today. when they handed me the envelope with the transcript + degree scroll, there was another cert inside indicating that i've been placed on the President's Honour Roll. totally didnt expect that!
lapucelle is offline  
Old 07-07-2009, 10:24 PM   #25817
Supremacy Member
 
Pastamancer's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 27,576
hmm try algebra 1 first its easier than set theory. set theory i read my fren lect notes really can read til drop tears cos its so abstract

since u from computing then alg graph theory shd be easy free fag for u
actually didn't learn much graphs except in cs1231.
if lect held in s16 means class size super small. very dangerous cos no bell curve

last sem set theory taught by johanna franklin she is good. this sem its nt taugh by her so nt sure tough or nt

the module content is tough cos its rigorous proving with lots of maths symbols. prepare to write proofs
mm.. i prepare to cry or drop le..
I won't be posting here anymore. Just wanted to say thanks for the memories
and good luck to you all.

yours truly,
slope
ok, have fun! can bug me for the pci modem via email.
__________________
pack room completion status: 9.991% 巴斯塔璊舍
ROOAAARRRRRRR..
I wannabe behkan no more..
Pastamancer is offline  
Old 07-07-2009, 10:27 PM   #25818
Arch-Supremacy Member
 
lapucelle's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 11,052
I won't be posting here anymore. Just wanted to say thanks for the memories
and good luck to you all.

yours truly,
slope
Obituaries

SlopeOfHope (Jan 2009 - July 2009) has returned to the realm of the unsophisticated physical world.

He will be sorely missed by:

(i) his handphone;
(ii) HWZ pals;
and (iii) his PC;
lapucelle is offline  
Old 07-07-2009, 10:38 PM   #25819
Great Supremacy Member
 
Geforce3's Avatar
 
Join Date: Dec 2000
Posts: 57,317
wah stop stalking me leh.


BTW...



I'M SO HAPPY WOOHOOOO!!!

haha got a super pleasant surprise today. when they handed me the envelope with the transcript + degree scroll, there was another cert inside indicating that i've been placed on the President's Honour Roll. totally didnt expect that!
song boh and just fyi i not emoing about u graduating cause u will be around lol
__________________

But I, being, poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams. - W B Yeats
Geforce3 is online now  
Old 07-07-2009, 10:42 PM   #25820
Honorary Member
 
The_Davis's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Posts: 104,739
wah stop stalking me leh.


BTW...



I'M SO HAPPY WOOHOOOO!!!

haha got a super pleasant surprise today. when they handed me the envelope with the transcript + degree scroll, there was another cert inside indicating that i've been placed on the President's Honour Roll. totally didnt expect that!
wow congrats!!!

got chance for a pic
The_Davis is offline  
Old 07-07-2009, 11:47 PM   #25821
Arch-Supremacy Member
 
victorian07's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 21,518
I won't be posting here anymore. Just wanted to say thanks for the memories
and good luck to you all.

yours truly,
slope
oo.. all the best! enjoy ur time in ntu next sem!

I'M SO HAPPY WOOHOOOO!!!

haha got a super pleasant surprise today. when they handed me the envelope with the transcript + degree scroll, there was another cert inside indicating that i've been placed on the President's Honour Roll. totally didnt expect that!
wa.. gxgx! but NPNT wor.
victorian07 is offline  
Old 08-07-2009, 01:14 AM   #25822
Arch-Supremacy Member
 
Stallone's Avatar
 
Join Date: Jan 2000
Posts: 15,722
{} is set notation (see? so exciting. must take set theory!). must satisfy one from each set. maths department like to use {}. cs department sometimes i see () instead.ah.. icic.. i don't really know about gem1501

mm.. for cs2102 dunno why they need cs1102 and cs1231/ma1100. i think it can be done without any pre-req.
last time CS2102 dun need CS1231..

but u need logic maths towards the ending part of CS2102, Algebra, Doman Calculus n Tuple Calculus.. thus there muz be some knowledge of discrete maths


as for CS1102, DB is oso a form of storing..

so it's only natural u need to haf a basic concept in computing data structures..

u'll need to do PHP-mySQL programming, so CS1102 is essential
__________________
It ain't Over Till it's Over
Stallone is offline  
Old 08-07-2009, 07:57 AM   #25823
High Supremacy Member
 
Join Date: Nov 2003
Posts: 31,818
eh guys whats the appropriate dress code for those family members attending the graduation ceremony?yesterday pass by the area and was surprised many parents wearing blazers+tie etc..damn formal..i will be attending my brother ceremony this sat and i was thinking is jeans + polo t enough for that??
__________________
In Arsene We RUST!
Member #45 -EDMW NMNHNLM CLub
SeCt0r7 is offline  
Old 08-07-2009, 08:57 AM   #25824
Arch-Supremacy Member
 
lapucelle's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 11,052
eh guys whats the appropriate dress code for those family members attending the graduation ceremony?yesterday pass by the area and was surprised many parents wearing blazers+tie etc..damn formal..i will be attending my brother ceremony this sat and i was thinking is jeans + polo t enough for that??
if VIP seats = blazer + tie; if normal seats just shirt and tie. but then they don't really stop you from going in even if u wear jeans and polo tee.
lapucelle is offline  
Old 08-07-2009, 09:04 AM   #25825
Master Member
 
zhane's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Posts: 2,937
if VIP seats = blazer + tie; if normal seats just shirt and tie. but then they don't really stop you from going in even if u wear jeans and polo tee.

wah
got such dresscode meh?
zhane is offline  
Old 08-07-2009, 09:15 AM   #25826
Honorary Member
 
The_Davis's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Posts: 104,739
eh guys whats the appropriate dress code for those family members attending the graduation ceremony?yesterday pass by the area and was surprised many parents wearing blazers+tie etc..damn formal..i will be attending my brother ceremony this sat and i was thinking is jeans + polo t enough for that??
jeans + polo tee no one will stop you leh

as long as got appropriate dressing you can get in.

covered footwear for guys.

ladies the dressing can be less
The_Davis is offline  
Old 08-07-2009, 09:21 AM   #25827
Arch-Supremacy Member
 
lapucelle's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 11,052
wah
got such dresscode meh?
its written on the tickets...
lapucelle is offline  
Old 08-07-2009, 09:32 AM   #25828
Master Member
 
zhane's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Posts: 2,937
its written on the tickets...


10chars
zhane is offline  
Old 08-07-2009, 09:47 AM   #25829
Master Member
 
Noroto's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,731
its written on the tickets...
i got a tix and it wrote something like "jacket" i was like omg!
Noroto is offline  
Old 08-07-2009, 10:13 AM   #25830
Master Member
 
kindaichi83's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 4,922
nid to wear tie de meh? so formal?
kindaichi83 is offline  
Closed Thread
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On