HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

The Hair Thread - Part 4

Like Tree1338Likes
Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools
Old 12-11-2015, 06:40 PM   #4171
Supremacy Member
 
darthsid11111's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 6,194
I tested it. Dynamite Clay is better, but EBL comes close and is $6 cheaper.

If you feel like you can spare $6, Dynamite Clay. Else EBL.

Caveat - The texture in your picture is mainly achieved with knowing how to blow dry though, as heat is your most important friend in hair styling.
How does daimon clay compare then? Yup the picture is more for illustration of hair length and style. I don't get that kind of texture but can actually come pretty close.

darthsid11111 is offline  
Old 12-11-2015, 07:50 PM   #4172
Great Supremacy Member
 
gaoxing84's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 63,935
Whoops. Anyway if it is then I'm a recent customer. Lolol.
Omg you didn't know? Lol. Anyway thanks!

Ebl taste got this gritty texture and it's slightly stickier compared to Dynamite Clay.
gaoxing84 is offline  
Old 12-11-2015, 08:36 PM   #4173
Senior Member
 
dappergentleman's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 1,989
[QUOTE=darthsid11111;97910092]How does daimon clay compare then? Yup the picture is more for illustration of hair length and style. I don't get that kind of texture but can actually come pretty close.

dappergentleman is offline  
Old 12-11-2015, 08:51 PM   #4174
Senior Member
 
dappergentleman's Avatar
 
Join Date: Feb 2015
Posts: 1,989
Need to try mm haha. Expecting great things!

dappergentleman is offline  
Old 12-11-2015, 09:09 PM   #4175
High Supremacy Member
 
Mogan23's Avatar
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 38,096

New hdf product

Fr????
__________________
when the past comes haunting the present, the future is destroyed.
Mogan23 is offline  
Old 12-11-2015, 09:22 PM   #4176
Great Supremacy Member
 
gaoxing84's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 63,935
haha gravity paste, trying to be MM. haha
gaoxing84 is offline  
Old 12-11-2015, 09:23 PM   #4177
Great Supremacy Member
 
gaoxing84's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 63,935
Need to try mm haha. Expecting great things!
send you sample liao.

btw, who wants to try Crystal Lake, Lockhart clay pomade and baxter hard water, pm me.
if not i will return all to dapper. then you all can request from him

sabo-ed hahaha

gaoxing84 is offline  
Old 12-11-2015, 09:33 PM   #4178
Master Member
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 3,480
Omg you didn't know? Lol. Anyway thanks!

Ebl taste got this gritty texture and it's slightly stickier compared to Dynamite Clay.
me dun really fancy ebl taste too. the digging out also like a hard only
deaththeorist is offline  
Old 12-11-2015, 09:40 PM   #4179
Arch-Supremacy Member
 
whysoliddat's Avatar
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 10,642
send you sample liao.

btw, who wants to try Crystal Lake, Lockhart clay pomade and baxter hard water, pm me.
if not i will return all to dapper. then you all can request from him

sabo-ed hahaha

U tried those already?

whysoliddat is offline  
Old 12-11-2015, 09:51 PM   #4180
Supremacy Member
 
iV3RsOn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,685
In before Iverson PLP comment! Lol
Haha, of cos mus por lah. Real friends mah. Almost every week go his house drink his soft drinks
iV3RsOn is offline  
Old 12-11-2015, 09:53 PM   #4181
Great Supremacy Member
 
gaoxing84's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 63,935
Haha, of cos mus por lah. Real friends mah. Almost every week go his house drink his soft drinks
lol come kio sai. still wanna hiam
gaoxing84 is offline  
Old 12-11-2015, 09:53 PM   #4182
Great Supremacy Member
 
gaoxing84's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 63,935
U tried those already?
crystal lake don't think will suit me. haha
hard water not at all. haha
lockhart is the best out of the 3 i asked for
gaoxing84 is offline  
Old 12-11-2015, 09:56 PM   #4183
Supremacy Member
 
iV3RsOn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,685
lol come kio sai. still wanna hiam
More root beer zero leh
iV3RsOn is offline  
Old 12-11-2015, 10:01 PM   #4184
Member
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 224
send you sample liao.

btw, who wants to try Crystal Lake, Lockhart clay pomade and baxter hard water, pm me.
if not i will return all to dapper. then you all can request from him

sabo-ed hahaha

Bro,
I pmed you
jackiekof is offline  
Old 12-11-2015, 10:09 PM   #4185
Master Member
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 3,480
Bro,
I pmed you
lurker siooooo
deaththeorist is offline  
Closed Thread
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On