HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

The Hair Thread - Part 4

Like Tree1338Likes
Closed Thread
 
LinkBack Thread Tools
Old 11-05-2016, 03:13 PM   #6946
Great Supremacy Member
 
gaoxing84's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 63,815
Stylists for events/photoshoots all that ma, you think he go buy coffee or watches games still need summon stylist meh. Some more his also don't stay with the stylist at home. Surely aga aga know how to groom himself a bit one ma. Maybe he uses HDF? Or even if stylist, they could be using HDF on his hair ma haha.
you think hollywood is daily glam meh.
you see all those A-listers, all wear cap and shades when they are out doing chores.
apart from those models and stuff, those are fashionista and they can or know how to dress.

they only look fabulous during events. if not, they are like regular peeps like us, except way hotter than all of us combined, even though with a cap and shades on.

and i bet he doesn't use HDF at all.
lol he got the baxter of cali feel or hairbond face.
gaoxing84 is offline  
Old 11-05-2016, 03:19 PM   #6947
Master Member
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 3,480
She's hot! If like that you all label ugly, your threshold for aesthetic is...
hot and ugly is different metric.... is like sweet and spicy...
deaththeorist is offline  
Old 11-05-2016, 03:23 PM   #6948
Master Member
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 3,480
@whysoliddat

Pruss huan for you. Lucky I not Andy Lau.
y andy lau?
deaththeorist is offline  
Old 11-05-2016, 03:25 PM   #6949
Supremacy Member
 
darthsid11111's Avatar
 
Join Date: Jan 2015
Posts: 5,986
y andy lau?
EDMW lingo luh

darthsid11111 is offline  
Old 11-05-2016, 03:28 PM   #6950
Supremacy Member
 
iV3RsOn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,679
y andy lau?
non wonder cannot read chinese characters...
iV3RsOn is offline  
Old 11-05-2016, 03:31 PM   #6951
Senior Member
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 800
1: Yeahh they have, but no one really paid attention till Joe released that video, then now it's all hyped up all of a sudden LOL

2: Nope, no one said anything about Carter Supply being the poor man's MM. I don't think the reviewer expressed such an opinion in his video too though. They are two different products that possibly share some similar properties I guess


I actually find this funny, because most girls have been making DIY salt spray for ages.


Sooooooooo

Are you saying Carter Supply is the poor man's Morris Motley?
catpower likes this.
nichsong is offline  
Old 11-05-2016, 03:34 PM   #6952
Senior Member
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 800
Sounds good! I very lazy to ownself go buy and make haha. Ingredients wise doesn't look too ex though.. cept for the argan oil maybe. Then maybe add some other beneficial oils and stuff to make it stand out. After that it's all about marketing I guess


haha i no videos. do already nobody buy. lol

maybe i try do myself, if good, can do small batches for sale here
nichsong is offline  
Old 11-05-2016, 03:42 PM   #6953
Master Member
 
cherryboom's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 3,759
carter supply flux ok la. own and used. just that the petroleum jelly is kind of irritating.
__________________
Youngest Flexer of the century!!!!!!!!
cherryboom is offline  
Old 11-05-2016, 03:45 PM   #6954
Master Member
 
cherryboom's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 3,759
Ish true. Moi ish a loser. Moi threshold only liddis


this girl very nice. if my wife many tattoos like this gal i also ok
dj_flame likes this.
__________________
Youngest Flexer of the century!!!!!!!!
cherryboom is offline  
Old 11-05-2016, 03:47 PM   #6955
Arch-Supremacy Member
 
whysoliddat's Avatar
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 10,642
Sounds good! I very lazy to ownself go buy and make haha. Ingredients wise doesn't look too ex though.. cept for the argan oil maybe. Then maybe add some other beneficial oils and stuff to make it stand out. After that it's all about marketing I guess
I from last year wana homebrew my own pomade, curry nah till now also havent finalise my formula

And raw ingredients is actually exp if only buy in small quantities

Need to find a presto pot first, cos it's very time consuming and mafan


Last edited by whysoliddat; 11-05-2016 at 03:49 PM..
whysoliddat is offline  
Old 11-05-2016, 03:48 PM   #6956
Arch-Supremacy Member
 
whysoliddat's Avatar
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 10,642
this girl very nice. if my wife many tattoos like this gal i also ok
Ish moi fetish sia, esp suicide girls...

whysoliddat is offline  
Old 11-05-2016, 03:50 PM   #6957
Supremacy Member
 
iV3RsOn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,679
Sounds good! I very lazy to ownself go buy and make haha. Ingredients wise doesn't look too ex though.. cept for the argan oil maybe. Then maybe add some other beneficial oils and stuff to make it stand out. After that it's all about marketing I guess
might as well u pour oil onto palm and apply onto hair
iV3RsOn is offline  
Old 11-05-2016, 03:52 PM   #6958
Arch-Supremacy Member
 
whysoliddat's Avatar
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 10,642
might as well u pour oil onto palm and apply onto hair
Machiam abnn only pour coconut into hair and massage...

whysoliddat is offline  
Old 11-05-2016, 04:01 PM   #6959
Supremacy Member
 
iV3RsOn's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,679
Machiam abnn only pour coconut into hair and massage...
this one must ask morgan liao....
iV3RsOn is offline  
Old 11-05-2016, 04:36 PM   #6960
Senior Member
 
dj_flame's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,022
this girl very nice. if my wife many tattoos like this gal i also ok
+2.

My kind of girl. <3

Too bad most Singaporean girls are too "guai."
cherryboom likes this.
dj_flame is offline  
Closed Thread
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On