HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

[Official] World Cup 2018 Discussion Thread - Part 4

Like Tree604Likes
View Poll Results: Who do you think will win this World Cup 2018?
France 117 51.32%
Belgium 23 10.09%
Croatia 60 26.32%
England 28 12.28%
Voters: 228. You may not vote on this poll

Reply
 
LinkBack Thread Tools
Old 07-07-2018, 08:39 PM   #766
High Supremacy Member
 
Toonsy92's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 26,786
__________________
❤IU❤Jessica Jung❤Ham Eun-jung❤Park Shin Hye❤Son Yeon Jae❤小嵐(張景嵐)❤阿喜❤Park Su-bin❤
Toonsy92 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:41 PM   #767
Senior Member
 
f1y555's Avatar
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 1,427
Henderson? I thought he suspended?
f1y555 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:45 PM   #768
High Supremacy Member
 
Toonsy92's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 26,786



GOAT= Go Airport Terminal.
__________________
❤IU❤Jessica Jung❤Ham Eun-jung❤Park Shin Hye❤Son Yeon Jae❤小嵐(張景嵐)❤阿喜❤Park Su-bin❤
Toonsy92 is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:53 PM   #769
Senior Member
 
foolosophy's Avatar
 
Join Date: May 2016
Posts: 1,118
England is coming home or going home (cue Kenny G)...
__________________
Raining Hell
foolosophy is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:54 PM   #770
Supremacy Member
 
maniamcool's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 6,118
it's coming home

yup, the team's going home
maniamcool is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 08:59 PM   #771
Senior Member
 
foolosophy's Avatar
 
Join Date: May 2016
Posts: 1,118
Expect toggle to hang again tonight, every farking match there are interruptions. Should fine them like what they did for smrt or the telcos.
__________________
Raining Hell
foolosophy is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:02 PM   #772
High Supremacy Member
 
Angmoh_TuaKi's Avatar
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 36,049
England, going home.

__________________
You won't think of your bank account when you are lying on your death bed.
Angmoh_TuaKi is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:03 PM   #773
Senior Member
 
foolosophy's Avatar
 
Join Date: May 2016
Posts: 1,118
Grab food $5 delivery now, sure know how to fleece soccer fans during bad weather
__________________
Raining Hell
foolosophy is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:05 PM   #774
Senior Member
 
foolosophy's Avatar
 
Join Date: May 2016
Posts: 1,118
Yesterday the uruguay toddler supporter cried, omg so heart-wrenching dunno whose turn to shed tears tonight
__________________
Raining Hell
foolosophy is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:06 PM   #775
Greater Supremacy Member
 
Swordsman's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Posts: 79,568
Yesterday the uruguay toddler supporter cried, omg so heart-wrenching dunno whose turn to shed tears tonight
the English of course.
__________________
Single is not a status.

It's a word that describes a person who is strong enough to enjoy life alone.
Swordsman is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:09 PM   #776
High Supremacy Member
 
THFC78's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 34,822
Henderson? I thought he suspended?
If he tio yellow card today, then will be suspended for the semis if England go thru
__________________
一个人自以为刻骨铭心的回忆,别人早已经忘记了
THFC78 is online now   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:12 PM   #777
Senior Member
 
foolosophy's Avatar
 
Join Date: May 2016
Posts: 1,118
Used to support Sweden Kennet Andersson 1.93m tall striker from 90s era
__________________
Raining Hell
foolosophy is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:15 PM   #778
Senior Member
 
Join Date: Feb 2014
Posts: 1,131
the English of course.
Nope. The Swedish will be the ones who wept tonight.
darkelf is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:25 PM   #779
Great Supremacy Member
 
Mach8Fapper's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 61,911
Grab food $5 delivery now, sure know how to fleece soccer fans during bad weather
woah bro. any code for grab food discount pls sic. i also want.
Yesterday the uruguay toddler supporter cried, omg so heart-wrenching dunno whose turn to shed tears tonight
hahaha lol
__________________
❤️ Rie Takahashi ❤️ Inori Minase ❤️ Kana Hanazawa ❤️ Miyuki Sawashiro ❤️ Yuuki Aoi ❤️
Mach8Fapper is offline   Reply With Quote
Old 07-07-2018, 09:27 PM   #780
High Supremacy Member
 
huhster's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 42,105
Grab food $5 delivery now, sure know how to fleece soccer fans during bad weather
Use code FOOTBALL for free delivery
huhster is offline   Reply With Quote
Reply
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On

Samsung
Play & Win