HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

IOS / Android - Darkness Rises

Like Tree2Likes
Reply
 
LinkBack Thread Tools
Old 25-02-2019, 08:22 AM   #121
Arch-Supremacy Member
 
AikiBoy's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 17,751
Yeah, i joined some random filler guild while working on improving my power. Up to 3.8m already and lacking 2 pieces of S++ PVP gear to complete set. Think once thats done it should be a little easier.
how to get S++ gears sia… you buy gem?

Anyone still playing this?
stopped for awhile. damn piss so hard to get s++ gears.
__________________
只要你能聽到我看到我的全心全意
AikiBoy is offline   Reply With Quote
Old 25-02-2019, 09:50 AM   #122
Senior Member
 
cutthroat's Avatar
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 1,553
how to get S++ gears sia… you buy gem?



stopped for awhile. damn piss so hard to get s++ gears.
No ah, This game give out so much free gems no need buy. Just keep fusing. A+ and A+ gives the highest chance for S++. The portal event, Death knight also randomly give A+ here and there. If tio S++ also not confirmed if can get PVP one anot, i did get 1 pc non PVP de lol
cutthroat is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2019, 11:19 PM   #123
Senior Member
 
ngansolo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 720
No ah, This game give out so much free gems no need buy. Just keep fusing. A+ and A+ gives the highest chance for S++. The portal event, Death knight also randomly give A+ here and there. If tio S++ also not confirmed if can get PVP one anot, i did get 1 pc non PVP de lol
Sorry guys I thought this thread no more active HAHAHAHA! I saw a user otesa joined WeAreSgers! If you wanna join singapore clan please dun expect much lol! I also play for fun for free! Hackers are in the game so it could be normal to you guys if you see lvl 52 with 2 mill power beat your lvl 80 6mill power lol! Enjoy I am still open as previous leaders pass me so I am just playing no stress actually.
__________________
[SIZE=1]Started a penny newbie, gonna be one for long as I am "Interested" in interesting things[/SIZE]
ngansolo is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2019, 11:21 PM   #124
Senior Member
 
ngansolo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 720
For S++ gear I have done 2 PVP S+ combine and it hardly success but I tried 1 PVP and 1 non PVP which is much better rate! So far I am maintaining 3 characters in Immortal league top 100. If you guys need help in immortal league den of greed can let me know
__________________
[SIZE=1]Started a penny newbie, gonna be one for long as I am "Interested" in interesting things[/SIZE]
ngansolo is offline   Reply With Quote
Old 06-07-2019, 09:27 AM   #125
Arch-Supremacy Member
 
AikiBoy's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 17,751
return after the new class witch.
my power for rogue still stuck 3.1mil ish..

I might need a new guild
__________________
只要你能聽到我看到我的全心全意

Last edited by AikiBoy; 06-07-2019 at 09:36 AM..
AikiBoy is offline   Reply With Quote
Old 27-07-2019, 03:38 PM   #126
Senior Member
 
ngansolo's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 720
your other char never farm goodies to build?? Are you Ngdino or sgroups??
__________________
[SIZE=1]Started a penny newbie, gonna be one for long as I am "Interested" in interesting things[/SIZE]
ngansolo is offline   Reply With Quote
Reply
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On