HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

EDMW Knife Collectors

Like Tree1304Likes
Reply
 
LinkBack Thread Tools
Old 09-09-2008, 07:33 PM   #301
High Supremacy Member
 
Join Date: Jan 2000
Posts: 38,315
can buy meh?need license a not?
alanjw55 is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 07:39 PM   #302
Arch-Supremacy Member
 
XxDrAg0nxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 21,258
can buy meh?need license a not?
can... if not how i sell mans...
__________________
Black-Tactical.com
XxDrAg0nxX is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 08:17 PM   #303
Great Supremacy Member
 
vinn's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Posts: 70,561
Juice and squirt I didnt really take leh... a bit sexpensive , somemore i believe MOST people who use dun really want so colourful right?

The coating scratch then kanna sai like that
juice and squirt for ppl not wanting a full size multi tools mah.
and it look kinda fun, i dun mind having a pink one also
__________________
Face/Body Painting. Special Effect prosthetics appliances request. PM Me.
vinn is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 08:51 PM   #304
Arch-Supremacy Member
 
XxDrAg0nxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 21,258
huh PINK?

LOL...

when you confirm zun zun then you tell me... i scared i take then u dun want i die flat here let you see
__________________
Black-Tactical.com
XxDrAg0nxX is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 09:08 PM   #305
Member
 
slayergut's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 164
LOL 120 is confirm + chop is parallel imported wave, the serial is different.

IF anything happens, the leatherman service centre in singapore wont honor the warranty.

So must be ultra careful and pray like hell it doesnt malfunction on you
lol...Leathermans dont fail.thats y i buy them!hahahaa
__________________
Live to paddle and climb.
slayergut is offline   Reply With Quote
Old 09-09-2008, 09:10 PM   #306
Member
 
slayergut's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 164
Juice and squirt I didnt really take leh... a bit sexpensive , somemore i believe MOST people who use dun really want so colourful right?

The coating scratch then kanna sai like that
Wont de..they're reli good for carry..aluminium handles.the juice is just perfect.paint scratch good wad..more 'seasoned'.imagine carrying a wave with u everyday.pants drop man.(i try be4.very heavy..alu is lighter by alot.)
__________________
Live to paddle and climb.

Last edited by slayergut; 09-09-2008 at 11:45 PM..
slayergut is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 12:14 AM   #307
Arch-Supremacy Member
 
XxDrAg0nxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 21,258
speaking of alu... damn swee

__________________
Black-Tactical.com
XxDrAg0nxX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 12:16 AM   #308
Arch-Supremacy Member
 
XxDrAg0nxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 21,258
lol...Leathermans dont fail.thats y i buy them!hahahaa
no la its more like insurance for that 20-30 dollars more for 25 years warranty... why not mans... shiat happens

From what i was told, if the thing breaks or dislocates, they will be able to fix for you for free.
__________________
Black-Tactical.com
XxDrAg0nxX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 12:20 AM   #309
Arch-Supremacy Member
 
AngryPiglet's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 16,088
Piggy oso gotch one fold knife...

Friend bought from Sheares and gave me for birthday present
AngryPiglet is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 12:24 AM   #310
Master Member
 
wj1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 4,654
i got my siletto but need license de
wj1984 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 01:03 AM   #311
Arch-Supremacy Member
 
XxDrAg0nxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 21,258
i got my siletto but need license de
Piggy oso gotch one fold knife...

Friend bought from Sheares and gave me for birthday present
peekture leh?
__________________
Black-Tactical.com
XxDrAg0nxX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 01:16 AM   #312
Master Member
 
wj1984's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 4,654
mine ish army coy buy 1 de
wj1984 is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 12:37 PM   #313
Junior Member
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 47
surprising the whole parangis quite balanced up. not too heavy. WIth a good blow on a strike it actually chop well! Yes the sheath look nice!
Haha.the handle looks so bulky and uncomfortable..hows the balance?
BTW,the sheathe looks better den the machete itself.lol.
arlaix is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 03:20 PM   #314
Arch-Supremacy Member
 
XxDrAg0nxX's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 21,258
The mounting system on that sheath also looks pretty old, the same used for our current bayonets
__________________
Black-Tactical.com
XxDrAg0nxX is offline   Reply With Quote
Old 10-09-2008, 06:42 PM   #315
Great Supremacy Member
 
halocast's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 51,151
the pattern on that alu one.. is got use?

and u selling har? got time go yr shop ssrr
halocast is offline   Reply With Quote
Reply
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On