HWZ Forums

Login Register FAQ Mark Forums Read

May 2013 BTO

Like Tree62Likes
Reply
 
LinkBack Thread Tools
Old 09-07-2013, 11:51 PM   #1516
Great Supremacy Member
 
Join Date: May 2008
Posts: 72,370
Haha..I getting stack 107 due to it's floorplan..Cant be bother by the track..

The human ear is very good one..After awhile will just ignore it..
Gixxerfied is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:53 PM   #1517
Supremacy Member
 
Guyver's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 8,773
U mean which stack???
choa chu kang ave 1 opp all are flats .. and the road in between them are not that wide.
Guyver is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:54 PM   #1518
Supremacy Member
 
Guyver's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 8,773
Haha..I getting stack 107 due to it's floorplan..Cant be bother by the track..

The human ear is very good one..After awhile will just ignore it..
LOL .. mai la.. i lived at a hdb flat for 20 yrs just opp the PIE ... bey tahan .. the noise .. i dont want to be in the same situation again . LOL
Guyver is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:55 PM   #1519
Junior Member
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 32
Haha..I getting stack 107 due to it's floorplan..Cant be bother by the track..

The human ear is very good one..After awhile will just ignore it..
Hahaha... but too near... U really decided to take it?

duno de proposed church is catholic church or Christian church...
Fynnie is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:56 PM   #1520
Great Supremacy Member
 
Join Date: May 2008
Posts: 72,370
LOL .. mai la.. i lived at a hdb flat for 20 yrs just opp the PIE ... bey tahan .. the noise .. i dont want to be in the same situation again . LOL
xpressway different..No interval one..Every second also got cars..

Cos i've been to my frens place opp BBDC, blk next to track also..Probably 5 levels above the track niax..Sound still okay.
Gixxerfied is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:56 PM   #1521
Junior Member
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 32
choa chu kang ave 1 opp all are flats .. and the road in between them are not that wide.
But 27 is 5 room flat....
Fynnie is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:58 PM   #1522
Junior Member
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 32
Y nobody create new thread for cock khc de???
Fynnie is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:58 PM   #1523
Supremacy Member
 
Guyver's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 8,773
But 27 is 5 room flat....
ok la . 17 also good . but we both must get the same floor k ?
Guyver is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:58 PM   #1524
Supremacy Member
 
Guyver's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 8,773
Y nobody create new thread for cock khc de???
LOL .. maybe nobody wanna start ? ok la . i go start new thread .
Guyver is offline   Reply With Quote
Old 09-07-2013, 11:59 PM   #1525
Member
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 460
still wondering why .. ballot no .2 still no news of the appointment date..
wah your no really good!

you should go buy 4D, TOTO...

omg!
EmoFaith is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2013, 12:01 AM   #1526
Supremacy Member
 
Guyver's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 8,773
wah your no really good!

you should go buy 4D, TOTO...

omg!
whats the use .. HDB havent send me a appointment date to select the unit .. @#$^@#%$@#%
Guyver is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2013, 12:01 AM   #1527
Junior Member
 
Join Date: Jul 2013
Posts: 32
WA piang eh.. this pc oways auto correct my word... .-_-"" cck become cock...
Fynnie is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2013, 12:02 AM   #1528
Supremacy Member
 
Guyver's Avatar
 
Join Date: Oct 2000
Posts: 8,773
WA piang eh.. this pc oways auto correct my word... .-_-"" cck become cock...
WAHHAHAH > NICE ! ok ok .. http://forums.hardwarezone.com.sg/ho...t-4291654.html

For CCK KHC .
Fynnie likes this.
Guyver is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2013, 07:17 AM   #1529
d3n
High Supremacy Member
 
d3n's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 31,612
whats the use .. HDB havent send me a appointment date to select the unit .. @#$^@#%$@#%
u select email (check spam folder?) or hard copy (lost mail, typo error on correspondence address?)

login my HDB. there should be appt info.
__________________
http://www.dennislee.co
d3n is offline   Reply With Quote
Old 10-07-2013, 09:47 AM   #1530
d3n
High Supremacy Member
 
d3n's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 31,612
looks like flat selection started for JW.

Last Queue Number invited for selection of a 4-Room flat in Jurong West under the May 2013 BTO exercise as at 10 Jul 2013 : 00003

kan cheong liao...
__________________
http://www.dennislee.co
d3n is offline   Reply With Quote
Reply
Important Forum Advisory Note
This forum is moderated by volunteer moderators who will react only to members' feedback on posts. Moderators are not employees or representatives of HWZ. Forum members and moderators are responsible for their own posts.

Please refer to our Terms of Service for more information.


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are On